Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Digitalni marketing

Šifra: 240672
ECTS: 3
Nositelji: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je upoznati studente sa najnovijim komunikacijskim trendovima i primjerima dobre prakse vezanim za digitalni marketing.
Također, cilj je razviti sposobnost kritičkog i kreativnog promišljanja strategije digitalnog marketinga turističkog poduzeća te osposobiti studente za: osmišljavanje, provedbu i analizu digitalne marketinške strategije turističkog poduzeća, praćenje ponašanja potrošača u digitalnom okruženju, pisanje adekvatnog web sadržaja za određeno turističko poduzeće, praćenje reputacije turističkog poduzeća na internetu, izradu plana digitalne marketinške komunikacije turističkog poduzeća na internetu.
Ishodi učenja:
  1. Razumjeti temeljne pojmove, koncepte te tehnologiju vezanu za digitalni marketing
  2. Poznavati i razumjeti specifičnosti digitalnog marketinga.
  3. Uočiti prilike koje nudi digitalni marketing.
  4. Kreativno i kritički promišljati digitalnu marketinšku komunikaciju turističkog poduzeća.
  5. Oblikovati odgovarajuću digitalnu marketinšku strategiju za turističko poduzeće.
  6. Osmisliti kvalitetan sadržaj i poruku digitalne kampanje za turističko poduzeće.
  7. Znati pratiti reputaciju turističkog poduzeća na internetu.
  8. Izraditi plan digitalne marketinške komunikacije turističkog poduzeća na internetu
Literatura:
  1. E-marketing, Drago Ružić, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009.
  2. Digital Marketing, Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Pearson, 2015.
4. semestar
Izborni predmeti - Izvanredni studij - Turistički menadžment
Termini konzultacija:

Digitalni marketing