
studij



Stručni prijediplomski studij Turistički Menadžment suvremen je i dinamičan program, namijenjen za sve one koji turizam i hotelijerstvo prepoznaju kao perspektivan i konkurentan sektor hrvatskog gospodarstva.
Studij je osmišljen kako bi vas temeljito pripremio za karijeru u menadžmentu različitih poslovnih sustava. Uz teorijska znanja, program nudi praktične vještine potrebne za uspješno poslovanje u turizmu i šire. Studij obuhvaća znanja primjenjiva izvan turističkog sektora, osposobljavajući studente za učinkovito upravljanje različitim poslovnim procesima.
Poseban naglasak stavljen je na razvoj profesionalnosti, odgovornosti, fleksibilnosti i spremnosti na kontinuirano usavršavanje. Povezivanjem teorije i prakse kroz nastavu i stručnu praksu u privatnom i javnom sektoru, studenti stječu vrijedno iskustvo koje im omogućuje lakšu prilagodbu i brži profesionalni napredak po završetku studija.
ZAŠTO ODABRATI OVAJ STUDIJ?
DODATNE PREDNOSTI STUDIJA
(*)predmet se ne predaje u prikazanom semestru tekuće akademske godine
(***)predmet se predaje u prikazanoj akademskoj godini, ne i u tekućoj
Pročelnica odjela: Divna Goleš mag.oec.,v.pred.
Studentska referada: Mirjana Nakić dipl.oec., stručni suradnik za studentske poslove
Trajanje: 3 godine, 6 semestara
ECTS bodovi: 180
Stručni naziv koji se stječe završetkom studija: stručni prvostupnik / stručna prvostupnica ekonomije, bacc. oec. (s naznakom naziva smjer i dopunskom ispravom o studiju, u kojoj su navedeni svi kolegiji odslušani tijekom studija)
1. Primijeniti i povezati ekonomske termine u složenijoj pisanoj i usmenoj komunikaciji na hrvatskom i stranom jeziku
2. Razviti timske i interpersonalne vještine rada u timu, ovladati komunikacijskim vještinama i vještinama prezentiranja zadanih tema i zadataka 3. Samostalno i odgovorno pretraživati relevantnu literaturu za donošenje rješenja i zaključak na hrvatskom i stranom jeziku
4. Primijeniti metode iz područja matematike, statistike i informatike u obradi i analizi podataka iz područja ekonomije
5. Koristiti metode planiranja, organiziranja, vođenja i kontrole na primjerima iz prakse te analizirati problem i predložiti odgovarajuća rješenja problemskih situacija iz područja turizma
6. Primijeniti temeljna pravna i ekonomska načela u organizaciji i menadžmentu 7. Interpretirati poslovne i financijske izvještaje te predložiti rješenja u cilju poboljšanja
8. Osmisliti i ekonomski valorizirati poduzetničke ideje, događaje, projekte, proizvode i usluge u timu te isti/iste prezentirati
9. Analizirati poslovne procese i standarde u turističkim subjektima te predložiti valorizaciju novih za razvoj istih
10. Vrednovati uzročno-posljedične veze utjecaja procesa razvoja gospodarstva i multiplikativnog utjecaja turizma na društvene promjene i stanje okoliša te predlagati mogućnosti i strategije unapređenja i razvoja istih
11. Predložiti i procijeniti važnost hrane i prehrane te higijenski ispravne proizvodnje i pripreme hrane u turističkoj djelatnosti
12. Analizirati turističko okruženje te izraditi strategiju razvoja
13. Izraditi marketinški plan turističkog poduzeća
14. Koristiti informacijsko-komunikacijsku tehnologiju u poslovanju u turizmu