Opterećenje:
|
1. komponenta
Vrsta nastave | Ukupno |
Auditorne vježbe |
15 |
Predavanja |
30 |
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
|
Opis predmeta:
|
Cilj kolegija je usvajanje i razvijanje jezičnih struktura, leksika i gramatike iz poslovnog njemačkog jezika na nižoj razini. Posebna pažnja se pridaje
usavršavanju tehnika slušanja, čitanja, govora i pisanja. Cilj je također vladanje vokabularom struke na nižoj razini. Još jedan cilj je ponavljanje i
utvrđivanje osnovnih gramatičkih vremena, usvajanje stručnog vokabulara vezanog za jezik informatičkih tehnologija i međunarodnih, interkulturnih
poslovno ekonomskih tema.
|
Ishodi učenja:
|
- Definirati i objasniti ključne riječi iz područja poslovnog njemačkog jezika
- Objasniti i pravilno primjenjivati gramatičke strukture i vokabular iz područja poslovnog njemačkog jezika
- Samostalno izraditi i prezentirati sadržaje iz područje poslovnog njemačkog jezika
- Analizirati srednje teške stručne tekstove te rješavati jezične zadatke
- Kritički argumentirati iznesene stavove te izraziti vlastite stavove na temu poslovnog njemačkog jezika
- Upotrebljavati dio općih jezičnih kompetencija na razini A2 Zajedničkog europskog okvira za jezike (ZEROJ) za stvaranje novih ideja
|
Literatura:
|
-
Deutsch in Hotellerie und Tourismus, Nevenka Blažević, Školska knjiga, Zagreb, 1998.
-
www.croatia.hr, Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska turistička zajednica.
|
Preporučena literatura:
|
-
www.goethe.de, Goethe-Institut je kulturna institucija Savezne Republike Njemačke s globalnom prisutnošću, koja nudi besplatne online tečajeve njemačkog jezika i vježbe za učenje njemačkog jezika., Goethe-Institut, Goethe-Institut.
-
www.learngerman.dw.com, Deutsche Welle je njemačka javna, državna međunarodna televizija koja emitira vijesti na 32 jezika, a nudi i online materijale za učenje njemačkog jezika., Deutsche Welle, Deutsche Welle.
|