Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Uvod u selektivne oblike turizma

Šifra: 240646
ECTS: 3
Nositelji: Dino Slavica, mag.oec., pred. - Predavanja
Izvođači: Dino Slavica, mag.oec., pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj je da studenti na temelju teorijskih spoznaja i studija slučajeva:
Definiraju osnovne pojmove vezane za selektivne oblike turizma;
Razumiju vezu između motiva turističkih putovanja, segmentacije turističkog tržišta i selektivnih oblika turizma;
Nauče prepoznati potencijal resursne osnove za razvoj selektivnih oblika turizma;
Kritički preispituju razvoj selektivnih oblika turizma u destinaciji
Primjeni naučeni sadržaj ovog kolegija u poslovnoj praksi
Ishodi učenja:
  1. Analizirati tržišne trendove na turističkom tržištu
  2. Preporučiti razvoj selektivnih oblika turizma,
  3. Kritički prosuđivati relevantnost razvoja pojedinog selektivnog oblika turizma u destinaciji,
  4. Kategorizirati adekvatan selektivni oblik turizma
Literatura:
  1. Hrvatski turizam: plavo, bijelo, zeleno, Čorak, S., Mikačić, V., (ur.), Institut za turizam Zagreb, 2006.
  2. Special Interest Tourism: Concepts, Contexts and Cases. CABI, SAD, Agarwal, S., Busby, G. i Huang R. (2018). S, 2018.
  3. Consumer Moodle Tribes in Tourism: Contemporary Perspectives on Special-Interest Tourism. Springer, SAD, Pforr, C., Dowling, R. i Volgger, M. (2021), 2021.
Preporučena literatura:
  1. Menadžment selektivnih oblika turizma, Stanko Geić, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2011.
2. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Turistički menadžment
Termini konzultacija:

Uvod u selektivne oblike turizma