Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Menadžment turističke destinacije

Šifra: 229062
ECTS: 5
Nositelji: Jasmina Sladoljev, univ. spec. oec., v. pred. - Predavanja
Izvođači: Jasmina Sladoljev, univ. spec. oec., v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 45
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznavanje studenata sa specifičnostima turističkih destinacija, te usmjeravanje ka analizi internih resursa i ponude istih u konkurentskom okruženju za izradu strategije razvoja destinacije
Ishodi učenja:
  1. objasniti pojmove vezane za turizam i turističku detinaciju
  2. analizirati okruženje turističke destinacije
  3. analizirati resurse turističke destinacije
  4. odabrati i definirati strategiju razvoja turističke destinacije temeljem prethodnih analiza
Literatura:
  1. Upravljanje turističkom destinacijom, Petrić, L., Ekonomski fakultet u Splitu, Split, 2011.
  2. Menadžment turističke destinacije-brend menadžment turističke destinacije, Gardijan, P., Veleučilište u Šibeniku, 2010.
  3. Management turističke organizacije i destinacije, Magaš, D., 2003.
6. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Turistički menadžment
Termini konzultacija:

Menadžment turističke destinacije