Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Marketing u turizmu

Šifra: 201923
ECTS: 6
Nositelji: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 45
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznavanje studenata sa specifičnostima primjene marketinške koncepcije u turizmu kako bi stečena znanja i vještine mogli primijeniti u realnom poslovnom okruženju.
Ishodi učenja:
  1. objasniti i kritički prosuđivati temeljne pojmove i obilježja marketinga u turizmu;
  2. analizirati marketinške strategije te ih osmisliti na konkretnom primjeru;
  3. analizirati marketinško okruženje na konkretnom primjeru;
  4. osmisliti konkretne marketinške aktivnosti koje stvaraju vrijednost u skladu s potrebama i željama kupaca/klijenata;
  5. razviti marketinški plan za turističko poduzeće.
  6. Na temelju ponuđenog primjera kritički prosuđivati marketinški splet turističkog poduzeća te predložiti alate e-marketinga u turizmu.
Literatura:
  1. MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU, P. Kotler, J. T. Bowen, J. C. Makens, Mate, 2010.
3. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Turistički menadžment
Termini konzultacija:

Marketing u turizmu