Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Organizacija hotela i recepcijsko poslovanje

Šifra: 214441
ECTS: 6
Nositelji: Jasmina Sladoljev, univ. spec. oec., v. pred. - Predavanja
Izvođači: Jasmina Sladoljev, univ. spec. oec., v. pred. - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Auditorne vježbe 30
Predavanja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Kolegij obuvaća definiranje ugostiteljstva, hotelijerstva, klasifikaciju hotela, vrste hotela prema različitim kriterijima, procese u hotelu, hotelske standarde, način uspostave organizacijske strukture, rad i funkcija odjela prodaje, korespodenciju s gostom na stranom i hrvatskom jeziku, način izvještajanja
U sklopu kolegija će izraditi projekt otvaranja hotela koji uključuje detaljnu analizu okruženja, definiranja usluga, cijena, procjene popunjenosti, troškova (fiksnih i varijabilnih) te na kraju ukupni poslovni rezultat
Ishodi učenja:
  1. Primijeniti i povezati ekonomske termine u složenoj pismenoj i usmenoj komunikaciji na hrvatskom i stranom jeziku
  2. Vrednovati uzročno-posljedične veze utjecaja procesa razvoja gospodarstva i multiplikativnog utjecaja turizma na društvene promjene i stanje
    okoliša te predlagati mogućnosti i strategije unapređenja i razvoja istih
  3. Analizirati turističko okruženje te izraditi strategiju razvoja
  4. Koristiti informacijsko-komunikacijsku tehnologiju za poslovanje u turizmu
  5. Razviti timske i interpersonalne vještine rada u timu, ovladati komunikacijskim vještinama i vještinama prezentiranja zadanih tema i zadataka
  6. Samostalno i odgovorno pretraživati relevantnu literaturu za donošenje rješenja i zaključak na hrvatskom i stranom jeziku
  7. Primijeniti metode iz područja matematike, statistike i informatike u obradi i analizi podataka iz područja ekonomije
  8. Koristiti metode planiranja, organiziranja, vođenja i kontrole na primjerima iz prakse te analizirati problem i predložiti odgovarajuća rješenja
    problemskih situacija iz područja turizma
  9. Interpretirati poslovne i financijske izvještaje te predložiti rješenja u cilju poboljšanja
  10. Osmisliti i ekonomski valorizirati poduzetničke ideje, događaje, projekte, proizvode i usluge u timu te isti/iste prezentirati
  11. Analizirati poslovne procese i standarde u turističkim subjektima te predložiti valorizaciju novih za razvoj istih
Literatura:
  1. Hotelska prodaja i recepcijsko poslovanje, Galičić, V., Ivanović, S. Lapić, M.,, Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji, Opatija, 2005.
  2. Hotelska prodaja i recepcijsko poslovanje,, Carev, D., VPŠ Libertas, Zagreb, 2015.
  3. Osnove ekonomije - priručnik za nastavu sa zadacima, Sladoljev, J, Veleučilište u Šibeniku, 1. Izadnje, Šibenik, 2015, 2015.
Preporučena literatura:
  1. Standardi u turističkom ugostiteljstvu,, Prijia, D., Visoka škola za turizam, 2003.
  2. Hotelsko poslovanje, Medlik, S., Ingram, H., Golden marketing, 2002.
  3. Menadžerska ekonomija u hotelijerstvu, Vrtiprah, V., Pavlić, I., Sveučilište u Dubrovniku, 2005.
5. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Turistički menadžment
Termini konzultacija:

Organizacija hotela i recepcijsko poslovanje