Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Upravljanje kreativnim poduzećima

Šifra: 284598
ECTS: 4
Nositelji: Anita Grubišić, mag.oec., v. pred. - Predavanja
Izvođači: Anita Grubišić, mag.oec., v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznavanje sektora kreativnih industrija te njihovog doprinosa gospodarstvu u kontekstu održivog razvoja zasnovanog na znanju i inovativnosti.
Ishodi učenja:
  1. Analizirati sektor kreativnih industrija te vrednovati i protumačiti ulogu kreativne industrije u Republici Hrvatskoj
  2. Analizirati pristupe, alate i metodologije za financiranje kreativnih industrija
  3. Kreativno upravljati specifičnim proizvodima i uslugama, planirati projekte, organiozirati interdispliniarne projektne timove
  4. Integrirati content marketing i online odnose s javnošću kao sastavni dio integriranih marketinških komunikacija u kreativnoj industriji
  5. Argumentirati prednosti i nedostatke postojećih propisa te stvoriti nova pravna rješenja za kreativnu industriju
Literatura:
  1. Galović, T. (2016). Uvod u inovativnost poduzeća, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Galović, T., 2016.
  2. Greffe, Xavier. (2014). Upravljanje kreativnim poduzećima. Državni zavod za intelektualno vlasništvo, Zagreb, Greffe, Xavier, 2014.
  3. Goldstein, Simona (2016). Poduzetništvo u kreativnim industrijama. Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, Goldstein, Simona, 2016.
  4. Flew, Terry (2012) The creative industries: Culture and policy. Sage Publications, Ujedinjeno Kraljevstvo, Flew, Terry, 2012.
Preporučena literatura:
  1. Davies, R., Sigthorsson, G. (2013). Introducing the creative industries: From theory to practice. Sage Publications, United Kingdom, Davies, R., Sigthorsson, G., 2013.
  2. Korkut, D., Kopal, R. (2018). Kreativnost 4.0: evolucija i revolucija, Kerschoffset, Zagreb (odabrana poglavlja)., Korkut, D.; Kopal, R., 2018.
2. semestar
Izborni predmeti - Redovni studij - MENADŽMENT
Termini konzultacija:

Upravljanje kreativnim poduzećima